mandag den 25. januar 2010

DVD Profiler



Der er endnu et program, som jeg gerne vil dele med jer. Det er DVD Profiler, der er et genialt og gennemarbejdet program til at håndtere hele ens dvd-samling med.

Når jeg kigger på deres hjemmeside nu, ser det faktisk ud til, at man kan downloade det gratis. Selv valgte jeg ganske hurtigt, at de knap 30$ var givet godt ud, så jeg kan dårligt huske, hvordan gratisk-udgaven opfører sig.

Nye film lægges nemt ind ved anvendelse af streg-koden eller ved at taste filmens titel. Jeg kan angive ejerforholdet til filmene og der er tonsvis af ekstra-informationer at hente om de enkelte film. Jeg bruger kun en lille del af programmets mange muligheder, men det gør det til en fornøjelse at have en film-samling;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails