lørdag den 18. juni 2016

Berlin - del 7




 Lørdag morgen. Tid til at begive sig til Prenzlauer Berg, som også lå i det tidligere Østberlin. Denne bydel dog mere beboet af den intellektuelle og mere velbeslåede del af berlinerne. Også det jødiske kvarter ligger her.

Morgenens kaffe indtaget på "Entweder Oder".


 Detalje fra hjørne af cafeen.


Var flere gange ved at miste koncentrationen om min cyklen, når jeg fik øje på de flotte altaner med masser af blomster.


Overalt i byen.


De hygger sig med det. Det ville jeg nu også selv gøre... ;-)


Reklame for musik samme aften på 1. sal...


Paller som blomsterkumme - hvorfor ikke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails