lørdag den 18. juni 2016

Berlin - del 8


Hvad fik jeg så shoppet?

Sølvring på det tyrkiske marked.


Pung til sedler - med berliner motiv. Ret træt af, at jeg ikke fik et visitkort med fra stedet. Og/eller fik noteret navnet.


Mere af motivet synligt. Trods det, at det er upcyclet plastic er den ret lækker. Gad godt vide, hvilken teknik der er brugt...


Godt med rum - lige som jeg kan lide det.


Jeg har en stor orange skind cross-over taske. Den er dog ved at være småslidt og trænger til en afløser. Det fandt jeg i denne lækre taske. Købt hos den mest forunderlige italienske sælger på marked på Prenzlauer Berg.

Link til min taskepusher


Grafiske krus/kopper - down my alley...


Tynd halvlang halskøde i rosa sølv



Prikkede leggings - bemærk hvor fint kanten ruller forneden på benet

Butik: Bella Seven (kan da være jeg skal til at starte en import)





... og så var der alt stoffet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails