lørdag den 1. september 2012

Taske lavet af cykelslanger

Så var det blevet dagen, hvor jeg skulle have overdraget den nye taske, min veninde har lavet til mig.

Materiale: Cykelslange, lidt skind og et strikket stofmærke.

Har selv leveret ønske til størrelse, form, længde på skuldestrop og lidt om farvevalget. Mærket fandt vi sammen på en shoppingtur fornylig i den indre by.
Snabel-a-tegnet er lige mig, så det var oplagt at anvende.
Ligeledes er rombeformen (sammen med trekant-figuren) min yndlingsform.

Man skulle måske ikke tro det, men cykelslanger er et meget lækkert materiale at arbejde i (siger min veninde). Og jeg kan bekræfte, at den færdige taske er ualmindelig dejlig.

abillede791
Det kig indeni.
Forsynet med lomme, der lige vil passe til fx en mobiltelefon.
Foret er et plastmateriale, der funker fint til formålet.

abillede792
Bagsiden.
Der er genskin på fotoet, som snyder - overfladen fremstår selvfølgelig som cykelslanger dvs: Mat:

Min veninder syr taskerne på bestilling og ikke to er ens. Hun vil selvfølgelig gerne tage højde for ønske om størrelse og farve-effekter, men ellers er pointen, at de er unika. Sjove at lave og sjove at anvende – netop for der kun er een af hver slags.

Priserne ligger mellem ca. 250,- og 450,-. Selvfølgelig afhængig af størrelse og valg af materialer/detaljer. Jeg formidler gerne kontakt;-)

abillede793
Jeg har ikke det helt store sortiment at vise frem, men her set hvert fald en større model.

abillede794  
Special effect ved denne taske er den orange karm i den ene side.’

Glæder mig til at skulle i gang med at bruge min nye taske;-)

9 kommentarer:

  1. Whau, det er en lækkerbidsken af en taske.
    Tillykke med den.

    Glædelig september.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Enig Kisser - jeg føler mig også meget heldig;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle flotte tasker - til lykke med din...
    Hvad koster den med den orange side?
    jeg gad godt ha' sådan en taske :0))

    SvarSlet
  4. Hej Karen
    Fik lige spurgt min veninde - den vil koste kr. 425,- at lave. Eller een af den type.
    Sig til, hvis jeg skal formidle kontakt?
    Knus A.

    SvarSlet
  5. Lyder rimeligt - hvor stor er den ca?
    Du må gerne formidle kontakt :0))
    Knus
    Karen

    SvarSlet
  6. Er i gang med at formidle kontakt, Karen;-)

    SvarSlet
  7. Nu venter jeg bare på tasken - så spændende :0))

    SvarSlet
  8. Det er også spændende, Karen. Håber jeg får lov at få et billede til den tid? Og måske lave et blog-indlæg?

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails